NMMS Test Papers 2023-24

NMMS Test Papers 2023-24

1200 SAT - Social Science Questions

OMR Sheet

OMR Model 2

Weekly Test 1

TM

EM

Key

Weekly Test 2

TM

EM

Key

Weekly Test 3

TM

EM

Key

Weekly Test 4

TM

EM

Key

Weekly Test 5

TM

EM

Key

Weekly Test 6

TM

EM

Key

Weekly Test 7

TM

EM

Key

Weekly Test 8

TM

EM

Key

Weekly Test 9

TM

EM

Key

Weekly Test 10

TM

EM

Key

Model Full Test 1 

TM

EM

Key

Model Full Test 2

TM

EM

Key

Model Full Test 3 

TM

SAT

MAT

EM

SAT

MAT

Key

SAT

MAT

Model Full Test 4

TM

SAT

MAT

EM

SAT

MAT

Key

SAT

MAT

Model Full Test 5

TM

SAT

MAT

EM

SAT

MAT

Key

SAT

MAT  Explanation

Model Full Test 6

TM

SAT

MAT

EM

SAT

MAT

Key

SAT

MAT  Explanation

Created by :  NMMS Team - Salem DT



No comments:

Post a Comment