June Third Week SS Files

10 வகுப்பு சமூக அறிவியல்
ஜூன் 3வது வாரம்
குடிமையியல் பாடம் 1
Slide show TM  EM
Note of Lesson TM
Video Link click here
Work Sheet TM  EM

9th Civics Lesson 1
Slide show TM   EM
Note of Lesson TM
Video Link
Work Sheet

8th Civics Lesson 1
Slide show
Note of Lesson TM
Video Link
Work Sheet

7th Civics Lesson 1
Slide show
Note of Lesson TM
Video Link
Work Sheet

6th Civics Lesson 1
Slide show
Note of Lesson  EM
Video Link
Work Sheet

Thanks to Muneeswaran sir 
Devakottai - sivagangai dt

More visit and subscribe

Android app one click all files

You Tube Channel

5 comments:

  1. Thanks to Munees and srini sir great job

    ReplyDelete
  2. Pls send the civics lesson 1 EM lesson plan sir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sir please send 10
      Em lesson plan

      Delete
    2. Sir gud mrng very nice civics slide show really we are very free no preparation just we visited and download your materials thank you for both person

      Delete